Translator
 
Waluty
Producenci
Bezpieczne zakupy

1. Różne formy płatności (PayU - obsługuje każdy Polski bank oraz karty kredytowe z całego świata, PayPal, płatność za pobraniem). Możliwy jest również odbiór osobisty i płatność gotówką w siedzibie firmy.
2. Gwarancja satysfakcji i zwrotu pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
3. Szyfrowane dane i transakcje 256-bitowym certyfikatem SSL wydanym dla naszej firmy po dokładnym audycie przez firmę Geotrust(Symantec), dzięki czemu mogą Państwo nie tylko potwierdzić nasze dane klikając na zielony pasek przy adresie naszej strony w przeglądarce, ale również mieć pewność, że Państwa bezpieczeństwo przy zakupach w naszym sklepie jest dla nas priorytetem, a dane nam powierzone nie wpadną w niepowołane ręce.
4. POK - Program Ochrony Kupujących - przy płatności za pośrednictwem PayU w naszym sklepie oraz zaznaczeniu odpowiedniej opcji - ubezpieczenie transakcji do 10000zł w przypadku nieotrzymania przedmiotu lub otrzymania przedmiotu niezgodnego z zamówieniem.
5. Rzetelna firma - certyfikat wydany przez KRD potwierdzający naszą rzetelność finansową - kliknij.
6. Super sprzedawca - certyfikat wydawany co miesiąc po weryfikacji przez serwis Allegro.pl potwierdzający najwyższą jakość obsługi na podstawie oceny transakcji przez naszych Klientów w zakresie kontaktu ze sprzedającym, czasu realizacji zamówienia, kosztu wysyłki oraz zgodności przedmiotu z opisem - kliknij.
7. Słucham swoich Klientów - program opineo.pl, dzięki któremu Klienci mogą wypowiedzieć się na temat realizacji zamówienia w naszej firmie oraz dodatkowo potwierdza, iż zadowolenie każdego Klienta oraz najwyższa jakość obsługi jest dla nas najważniejsza (widget po prawej stronie).

A jeśli nadal mają Państwo wątpliwości - zawsze możecie kupić każdy towar z oferty naszej firmy za pośrednictwem serwisu ALLEGRO, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji. Kliknij!

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

 alt=

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

  Informacje techniczne:

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@abcvision.pllub telefonicznie: +48 243623014
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@abcvision.pl lub telefonicznie: +48 243623014
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Firma kurierska, np. DPD, Pocztex, Kurier Inpost,
  • Poczta polska (przesyłka priorytetowa),
  • Paczkomaty
  • Możliwy jest również odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna
  • płatność za pobraniem

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: 1 maja 12 / 35, 09-402 PŁOCK. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – wtedy nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 243623014.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 243623014.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 243623014.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 Tak, od 25 grudnia 2014 roku, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni kalendarzowych. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Według obowiązującego prawa, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Prawo do zwrotów dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

» opis reklamacji i zwrotów

Darmowa dostawa
Przy przedpłacie i za pobraniem kurierem już od 300zł!* Dodatkowo 5% rabatu dla każdego zarejestrowanego klienta, oraz możliwość uzyskania rabatu progowego - szczegóły na podstronie o rabatach! *Szczegóły: https://www.abcv.pl/dostawa
Darmowa dostawa (Poczta Polska Odbiór w Punkcie Paczka48) już od 200,00 zł.
Promocje
Kamera IP DH-IPC-C22P WiFi 1080p 2.8mm Dahua
Kamera IP DH-IPC-C22P WiFi 1080p 2.8mm Dahua
200,00 zł 178,35 zł 162,60 zł 145,00 zł
szt.
Sterownik obiektywów LC-1
Sterownik obiektywów LC-1
13,28 zł 10,55 zł 10,80 zł 8,58 zł
szt.
Tester wideo DH-PFM907 Dahua
Tester wideo DH-PFM907 Dahua
3 100,00 zł 3 073,77 zł 2 520,33 zł 2 499,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-K26P Wi-Fi 1080p 2.8mm DAHUA
Kamera IP DH-IPC-K26P Wi-Fi 1080p 2.8mm DAHUA
300,00 zł 295,20 zł 243,90 zł 240,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-HFW1320SP-W-0280B 3Mpx Dahua
Kamera IP DH-IPC-HFW1320SP-W-0280B 3Mpx Dahua
350,00 zł 334,56 zł 284,55 zł 272,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-C26P Wi-Fi 1080p 2.3mm DAHUA
Kamera IP DH-IPC-C26P Wi-Fi 1080p 2.3mm DAHUA
300,00 zł 282,90 zł 243,90 zł 230,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-HDBW1235EP-W-0280B Dahua
Kamera IP DH-IPC-HDBW1235EP-W-0280B Dahua
400,00 zł 384,99 zł 325,20 zł 313,00 zł
szt.
Monitor DHI-LM24-F211 23.8'' 1080p Dahua
Monitor DHI-LM24-F211 23.8'' 1080p Dahua
900,00 zł 883,14 zł 731,71 zł 718,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-HDBW1435EP-W-0360B 4MP Dahua
Kamera IP DH-IPC-HDBW1435EP-W-0360B 4MP Dahua
450,00 zł 435,42 zł 365,85 zł 354,00 zł
szt.
Kamera hybrydowa APTI-AT33V3-2812 3Mpx IR
Kamera hybrydowa APTI-AT33V3-2812 3Mpx IR
139,92 zł 119,00 zł 113,76 zł 96,75 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-C46P Wi-Fi 4Mpx 2.3mm DAHUA
Kamera IP DH-IPC-C46P Wi-Fi 4Mpx 2.3mm DAHUA
350,00 zł 332,10 zł 284,55 zł 270,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-D26P-0280B WiFi 1080p Dahua
Kamera IP DH-IPC-D26P-0280B WiFi 1080p Dahua
400,00 zł 393,60 zł 325,20 zł 320,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-HFW1235SP-W-0360B WiFi DAHUA
Kamera IP DH-IPC-HFW1235SP-W-0360B WiFi DAHUA
400,00 zł 375,15 zł 325,20 zł 305,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-HFW1235SP-W-0280B WiFi DAHUA
Kamera IP DH-IPC-HFW1235SP-W-0280B WiFi DAHUA
400,00 zł 375,15 zł 325,20 zł 305,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-C26E Wi-Fi 1080p 2.8mm Dahua
Kamera IP DH-IPC-C26E Wi-Fi 1080p 2.8mm Dahua
300,00 zł 289,05 zł 243,90 zł 235,00 zł
szt.
Karta pamięci microSD PFM112 64GB Dahua
Karta pamięci microSD PFM112 64GB Dahua
100,00 zł 78,72 zł 81,30 zł 64,00 zł
szt.
Switch PoE DH-PFS3009-8ET-96 9-portowy Dahua
Switch PoE DH-PFS3009-8ET-96 9-portowy Dahua
300,00 zł 253,38 zł 243,90 zł 206,00 zł
szt.
Tester kamer IP/CVI/TVI/AHD DH-PFM900-E DAHUA
Tester kamer IP/CVI/TVI/AHD DH-PFM900-E DAHUA
2 500,00 zł 2 329,62 zł 2 032,52 zł 1 894,00 zł
szt.
Monitor DHI-LM22-F211 21.5'' 1080p Dahua
Monitor DHI-LM22-F211 21.5'' 1080p Dahua
800,00 zł 753,99 zł 650,41 zł 613,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-HFW1435SP-W-0280B WiFi Dahua
Kamera IP DH-IPC-HFW1435SP-W-0280B WiFi Dahua
450,00 zł 425,58 zł 365,85 zł 346,00 zł
Monitor przemysłowy DHL24-F600 23.8'' Dahua
Monitor przemysłowy DHL24-F600 23.8'' Dahua
850,00 zł 842,55 zł 691,06 zł 685,00 zł
szt.
Monitor przemysłowy DHL19-F600 19'' LED Dahua
Monitor przemysłowy DHL19-F600 19'' LED Dahua
550,00 zł 506,76 zł 447,15 zł 412,00 zł
szt.
Tester wideo DH-PFM905-E Dahua
Tester wideo DH-PFM905-E Dahua
1 250,00 zł 1 230,00 zł 1 016,26 zł 1 000,00 zł
szt.
Bateria PFM902-B0 do testera Dahua
Bateria PFM902-B0 do testera Dahua
100,00 zł 98,40 zł 81,30 zł 80,00 zł
szt.
Kamera IP DH-IPC-A22P Wi-Fi 1080p 3.6mm DAHUA
Kamera IP DH-IPC-A22P Wi-Fi 1080p 3.6mm DAHUA
400,00 zł 239,85 zł 325,20 zł 195,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl