Translator
 
Waluty
Producenci
Bezpieczne zakupy

Logo Programu Ochrony Kupujących
1. Różne formy płatności (PayU - obsługuje każdy Polski bank oraz karty kredytowe z całego świata, PayPal, płatność za pobraniem). Możliwy jest również odbiór osobisty i płatność gotówką w siedzibie firmy.
2. Gwarancja satysfakcji i zwrotu pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
3. Szyfrowane dane i transakcje 256-bitowym certyfikatem SSL wydanym dla naszej firmy po dokładnym audycie przez firmę Geotrust(Symantec), dzięki czemu mogą Państwo nie tylko potwierdzić nasze dane klikając na zielony pasek przy adresie naszej strony w przeglądarce, ale również mieć pewność, że Państwa bezpieczeństwo przy zakupach w naszym sklepie jest dla nas priorytetem, a dane nam powierzone nie wpadną w niepowołane ręce. 
4. POK - Program Ochrony Kupujących - przy płatności za pośrednictwem PayU w naszym sklepie oraz zaznaczeniu odpowiedniej opcji - ubezpieczenie transakcji do 10000zł w przypadku nieotrzymania przedmiotu lub otrzymania przedmiotu niezgodnego z zamówieniem.
5. Rzetelna firma - certyfikat wydany przez KRD potwierdzający naszą rzetelność finansową - kliknij.
6. Super sprzedawca - certyfikat wydawany co miesiąc po weryfikacji przez serwis Allegro.pl potwierdzający najwyższą jakość obsługi na podstawie oceny transakcji przez naszych Klientów w zakresie kontaktu ze sprzedającym, czasu realizacji zamówienia, kosztu wysyłki oraz zgodności przedmiotu z opisem - kliknij.
7. Słucham swoich Klientów - program opineo.pl, dzięki któremu Klienci mogą wypowiedzieć się na temat realizacji zamówienia w naszej firmie oraz dodatkowo potwierdza, iż zadowolenie każdego Klienta oraz najwyższa jakość obsługi jest dla nas najważniejsza (widget po prawej stronie).

A jeśli nadal mają Państwo wątpliwości - zawsze możecie kupić każdy towar z oferty naszej firmy za pośrednictwem serwisu ALLEGRO, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji. Kliknij!

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Płatności obsługuje PayU

Reklamacje i zwroty

 

Gwarancja i serwis

Na wszystkie produkty w naszym sklepie internetowym udzielana jest co najmniej 24 miesięczna gwarancja. Niektóry produkty mają zapewniony bezpłatny serwis gwarancyjny przez 36 lub więcej miesięcy gwarancji. Naprawy gwarancyjne prosimy kierować na adres ABC VISION SERWIS ul. 1 maja 12/48 09-402 Płock.

Prosimy Państwa o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania (ułatwi ono bezpieczny transport w przypadku potrzeby wysłania urządzenia do naszego serwisu - jednak nie jest ono obligatoryjne), aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.

(Zapraszamy do zakładki kontakt)

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie , w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie dokonany na kartę .
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Wszystkie dane teleadresowe znajdziesz w zakładce Kontakt. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 7 dni od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni dokonany zwrot pieniędzy. Jeśli płatność została dokonana kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Darmowa dostawa
Przy przedpłacie i za pobraniem kurierem już od 300zł! Pocztą od 200zł! Dodatkowo 5% rabatu dla każdego zarejestrowanego klienta oraz możliwość uzyskania rabatu progowego - szczegóły na podstronie o rabatach! Sprawdź również nasze super promocje!
Darmowa dostawa (Poczta Polska) już od 200,00 zł.
Promocje
Alkohol izopropylowy CLEANSER-IPA/100 butelka
Alkohol izopropylowy CLEANSER-IPA/100 butelka
6,49 zł 5,99 zł 5,28 zł 4,87 zł
szt.
Puszka abonencka ULTIMODE TB-02H-1
Puszka abonencka ULTIMODE TB-02H-1
4,29 zł 3,99 zł 3,49 zł 3,24 zł
szt.
KABEL ALARMOWY 8 ŻYŁ SECURITYNET CCR58
KABEL ALARMOWY 8 ŻYŁ SECURITYNET CCR58
1,00 zł 0,55 zł 0,81 zł 0,45 zł
mb.
KAMERA HD-TVI DS-2CE16D1T-IR/2.8MM HIKVISION
KAMERA HD-TVI DS-2CE16D1T-IR/2.8MM HIKVISION
225,83 zł 169,00 zł 183,60 zł 137,40 zł
szt.
PROMOCJA KABEL ALARMOWY 8 ŻYŁ CCR58 opak.100m
PROMOCJA KABEL ALARMOWY 8 ŻYŁ CCR58 opak.100m
56,89 zł 49,99 zł 46,25 zł 40,64 zł
100mb.
REJESTRATOR MOBILNY PROTECT HDD 204 4XAHD+1IP LAN
REJESTRATOR MOBILNY PROTECT HDD 204 4XAHD+1IP LAN
1 829,00 zł 1 349,00 zł 1 486,99 zł 1 096,75 zł
szt.
Klucz HT-2206 do wtyków BNC
Klucz HT-2206 do wtyków BNC
27,53 zł 24,90 zł 22,38 zł 20,24 zł
szt.
REJESTRATOR MOBILNY MOBILECT PRO HDD WIFI 3G 4xAHD
REJESTRATOR MOBILNY MOBILECT PRO HDD WIFI 3G 4xAHD
2 199,00 zł 2 099,00 zł 1 787,80 zł 1 706,50 zł
szt.
TULEJKA KABLOWA HI-0.75/10/R*P100
TULEJKA KABLOWA HI-0.75/10/R*P100
3,56 zł 2,75 zł 2,89 zł 2,24 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl